יום שישי, 28 בינואר 2011

יום הולדת הנה בא.. והפעם לא שלי


טוב, אני כמעט פוחדת לשתף שכולנו בסדר (טפו טפו טפו...) ועונת ימי ההולדת החורפית עומדת לקראת סיום. אז מה היה לנו בתכנית? פתחנו את העונה עם מבצע יום ההולדת שלי – רק היום! רק היום ! החרדות של גיל 40 במבצע של 36 שנה בלבד. ועל הדרך על חשבון הבית: שפעת, איבוד קול ותחושה כללית של סמרטוט בבסיס טירונים עם רס"ר בן-זונה.
בהמשך, עם דעיכת השפעת שלי , הוירוסים של בעלי ודלקת האוזניים של קטנצ'יק , הזכירה לי בתי הבכורה שקצת שכחנו אותה בתוך ערימות הטישו וקלטתי פתאום שהנה מתקרב לו יום הולדת שבע המכובד. שבע!!! ילדה גדולה ומתוקה שלי שנולדה לאמא מממשת ולא רק ממששת, אבל מאוד מאוד אוהבת. אז מה עושה אמא אוהבת לכבוד יום ההולדת המכובד הזה?
ובכן.. קודם כל נכנסת לדיכאון קל ורגשות אשמה כבדים, ואחרי סשן של רחמים עצמיים שנמשך ערב אחד בלבד התחלתי בארגון מיני מסיבה ומצאתי בחורה מדהימה שהפעילה את שירה ובנות הדודות בזמן שאני ובעלי יכולנו להתמקד בעוגת ארנב, פשטידות ותיעוד האירוע.
למסיבונת הגיעה תמר ביקל (
bickel173@gmail.com) עם שלל פרחים והמון אנרגיה וכל הבובות הכינו זרים ורדרדים ומדהימים ושירה היתה מרוצה עד השמיים! והכי חשוב : היא לא היתה לבושה כמו ליצן או קוסם ולא תופפה על פחי פלסטיק ותמכה בהשקפתי שאפשר גם לכוון גבוה עם ילדים ועדיין להצליח.
אז עכשיו השמיים בהירים, הילדה מרוצה ונותר עוד יום הולדת אחד למרתון החורפי והוא של בעלי החמוד, שהציע לחלוק עימי את החגיגה מאחר ועל המסיבה שאני תכננתי השתלטו וירוסים אכזריים ומעכירי מצב רוח, מצב פיזי ומצב בכללי.
זהו. הנה רשומה כמעט בלי קיטורים, עם אופטימיות זהירה שנתמכת בטיפות טבעיות לחיזוק הגוף. לא רוצה לקחת יותר סיכונים. הספיק לי!! וכל אמא שחלתה השנה, הדביקה את הילד שלה, שהדביק את בעלה, מבינה על מה אני מדברת.
ולכן אני מאחלת לכולנו, לפני המימוש והצמיחה , רק בריאות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה